Mayday

Jes, äntligen. Kom just hem från jobbet. I've been looking for freeeeeedom. Fy satan vad det har varit kallt idag. Kanske inte så farligt många minusgrader men det har blåst allmänt hårt. Aldrig har jag tänkt på långkalsonger lika mycket som när jag vandrat mellan bilen och stationshuset idag. Jag målade upp ett sckräckscenario i huvet nyss. Jag står och duschar och plötsligt så teleporteras jag ut på havet på ett ensamt isflak där jag står naken och nyblöt efter duschen. Givetvis blåser det hundra gånger hårdare på havet än det gör här i samhället. Oooh.

Det var ganska lugnt att jobba i dag, med jämna mellanrum. Dagens var att det ska komma några lirare från folkhögskolan i Kalix och intervjua min far om ikeaetableringen för att någon lärare där nämnt att han är så "verbal", bra på att uttrycka sig osv. Haha, småmetal. Jag blir alltid ägd av honom när vi diskuterar nåt som har med ekonomi att göra. Syrran är en D-uppsats från magisterexamen som civilekonom och han äger henne med. Han borde fan blivit lärare eller nåt. Jag äger iaf honom i "vem vill bli miljonär", eller "postkod-lotteriet" när det är på fyran.

LOOOOOOOL. Kände just att det kändes lite blött vid ena foten och när jag kollar ner så upptäcker jag en så häääääääääääääääääär stor vattenpöl på mitt golv här. Just under databordet och allt. Mayday mayday sos sos, nu måste jag dra och fixa det här. Vad ska jag göra? Vet inte ens varifrån allt jävla vatten kommer. Vet inte varför jag fortsätter skriva heller. Det här kan inte vara bra.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback