make me holy again

Lite fin resedagbok jag hittade från Japan idag. Det är en kille på helgon som har skrivit den, verkar nice. Har läst typ några timmar. Inte lite han hade skrivit heller.

Större delen av dagen har spenderats framför datorskärmen med guran i famnen. Har suttit och spelat in så länge nu så att typ halva översta hudlagret på vänstra ringfingret har nötts bort. Hann skriva musik till en ny låt också. Känner mig faktiskt ganska duktig nu. Jag blev sugen på att börja spela in "Man on the silver mountain" också, från första Rainbow-plattan. Det fanns en tråd på sweden rock-forumet där man skulle kommentera skivan och säga bästa låten. De flesta hade svarat man on the silver mountain. Tror jag också skulle svara man on the silver mountain om jag var tvungen att välja. De andra favoriterna verkade vara "temple of the king" och "16th century greenslaves".

come down with fire
lift my spirit higher
someone's screaming my name
come and make me holy again

i'm the man on the silver mountain!!!!

...spammades ganska hårt i duschen idag. Jag får rysningar nästan varje gång jag hör Dio sjunga de raderna över Blackmore's arpeggioslingor. Sjukt bra.


Gud.

Fick vara och träna idag också. Tror jag har skadat ena axeln eller nåt för jag har stått stilla hur länge som helst på axelmaskinen nu, och idag så var jag till och med tvungen att minska motstånd. Det känns inte bra. Får vara till läkaren om det inte blir bättre, men han säger säkert ändå bara nåt i stil med "ansträng inte axeln på 40 år blablabla". Motherfucker.

Idag käkade jag btw kebabrulle. Det var gott.

Nu ska jag sova.

Rainbow - Man on the silver mountain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback