Kellog's All Bran = Very Metal

Jes, idag har det varit en duktig dag. Jag har diskat, städat och sköljt ur ett berg av yoghurt- och juicetetror. Jag har nu konstaterat att en liter yoghurt räcker till två frukostar. Jag har nog fan bara käkat yoghurt och kellogs all bran sen jag flyttade in här. Enligt kellogs så ska all bran ge en bättre magkänsla på 14 dagar. Nja, i så fall är känslan för liten för att man ska känna den, och därmed är det väl ingen känsla? Djupa tankar, jag vet. Jag käkar mest all bran för att det är billigt i kombination med att det innehåller mer protein än de flesta andra flingorna. Bara så ni vet. Köp Kellog's All Bran, det är meeeetal. Säger vi.



Sedan har man hunnit vara hem till päronen för lite mat och hederlig bastu. Väldigt nice. Lite senare kollades det film, "The Island" (se posten nedanför), med vännen Niklas. Mycket mer har väl inte hänt, har pysslat med musiken och så som vanligt. Är ledig hela jävla veckan fram tills fredag, så lite rastlös man kommer vara. Ska förhoppningsvis hinna (orka) kolla på skolor och utbildningar man kan tänkas söka in på. Ska ju söka in i April och jag har fortfarande ingen aning om vad det blir, så beslutsångesten börjar göra sig smått kännbar. Det är ju mindre nice.

Btw, så gjorde jag några kategorier här till bloggen. Så hädanefter blir inläggen uppdelade i kategorier. Det kanske underlättar på nåt sätt.

Nu ska jag värma micropizza och sen sova. Later!

Judas Priest - Painkiller
Demon Hunter - Deteriorate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback