A lot like love

Kollade en till Ashton Kutcher-film idag med Nicke. Den hette "A lot like love", typ romantisk komedi. Den var jävligt bra. MMMMM. Bra filmer is the shit. Se den om du inte redan gjort det!


A lot like love. Fan vad bra.

Har hela säsong 1 av "lost" nu. Enligt Nicke ska det vara världens bästa serie så jag tänkte att det skadar ju inte att testa. Sedan fick jag också den genialiska idén att söka efter Monty Python på youtube.com idag och hittade en massa gott och blandat. Har kollat en massa Monty-sketcher idag, något metal. Det är svårt att vänja sig vid att aldrig behöva använda nåt annat än youtube när man vill ha tag på någon kortare film, typ sketcher och musikvideos, men nu börjar jag bli van. Youtube is the shit folks!

Imorn tänkte jag att man kanske skulle ta tag i hemsidan och fixa den lite seriösare. Måste bara sortera bilder osv. Synd att man inte har hunnit få sång inspelad på låtarna så kunde man slänga upp dem också. Ska bli kul att höra vad folk tycker. Det börjar ta sig lite med Tender Surrender av Vai som jag håller på att spela in. Några dagar till så har jag första versionen färdig. Ruggig gitarrporr!

Imorn är det också btw äntligen måndag och det betyder att nautilus har öppet igen. Jävlarna stänger ju idrottshuset lite hela tiden så man får fan passa på när det är öppet. Känns det iaf som. Har känt mig tungt slö nu senaste dagarna när man inte har tränat. Bara käkat godis och kollat film. Nåja, imorn blir det buuuuurner. Skönt. Som. Fan.

Nu ska jag dricka upp min juice och sen ska jag sova. Later!

Nirvana - Come as you are
Entwine - Snow white suicide


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback