Working man

Phew, vilken slitdag det var idag. Först jobbade man hela dagen på statoil och sen efter det så fick man hålla på att byta golv hos päronen resten av dagen. Blev klar runt 22-tiden nångång. Jag känner mig ovanligt duktig nu. Fyfan. Imorn är man iaf ledig, det känns välkommet faktiskt.

Herregud Sweden Rock. De släppte 6 band igår och jag har bara hört ett par låtar av ett av banden. Resten har jag inte ens hört talas om. Lagomt b kan man ju konstatera. Känns som att det bara kan bli bättre med resterande bandsläpp. Hoppas det kommer nåt riktigt fett. På måndag släpps det lite mer band till hultsfred också. Machinae Supremacy hoppas jag fortfarande på, kom igen nu. In Flames skulle också sitta jävligt fint. Om In Flames varken kommer till SRF eller hultsfred så blir jag jävligt less. Nya plattan är så jävla bra. Måste köpa den. So do you!

Yada yada crap. Nu ska det sovas.

Later!

Rush - Working man
AKFG - Denpatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback