Wipe out

Idag har man burit saker och möbler som bara fan. Jag fick tömma hela mitt rum i marielund för att de ska lägga nytt golv där. Fan va mycket skit man samlat på sig under åren alltså. Det blev att slänga en hel del. Känns faktiskt ganska skönt. Jag fyllde en ganska stor kartong med en massa inspelade cd-r skivor också. Tror fan jag hade kunnat slänga det också.

Jag tror jag måste gå på massage. Har känt mig smått stel senaste dagarna. Hoppas morsan sponsrar när jag är så snäll och hjälper till där hemma med att byta golv samt varenda listjävel i hela huset. Massage är ju dyrt.

Jag kollade förresten "crash" nyss. Ganska bra film, skriver lite mer om det imorn för nu är jag sjukt trött. Jobbdag imorn också.

Later!

Metallica - turn the page
Metallica - the unforgiven



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback