Storstädning

Kycklingbaguette och drickyoghurt, det är nästan för ultimat för att vara sant. Bara så ni vet.

Lite duktig man varit idag. Jag har storstädat min lilla lägenhet: dammsugit, skurat, torkat damm... the whole shebang. Första gången jag gjort nåt sådant sen jag flyttade in. Tror det är första gången på ett bra tag som det luktar helt normalt här inne också. Snoffsigt.

Sedan har jag börjat spela in en ny låt igen. Det är helt sjukt nuförtiden alltså, jag har så mycket material i huvet att det är skrämmande. Wuhu, jag tror det här blir en hit. Refrängen är väldigt metal! Imorn ska det spelas in bättre. Jag är som en slav framför datorn nu. Bara spelar in och spelar in dagarna i ända, men det måste som bli gjort innan man ska till världens största håla (ravit är småking, haha) och lägga sången. Bara en vecka tills vännen kommer upp nu, lite nice det ska bli. Ska passa på att köpa nya träningsbyxor och lite sånt när man är i storstaden Luleå.

Nu ska jag byta sängkläder. Damn it's about time!

Alice Cooper - Hell is living without you
Whitesnake - Woman trouble blues

Andra bloggar om:
städning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback