Music = the ETERNAL shit

Kollade rundgång nyss på svt's hemsida. Lite bra att man kan kolla där för jag är fan bäst på att missa grejer på tv, jag borde få ett pris. Idag missade jag bondrullen också fast jag sett reklamen typ hundra gånger på tv. Damn it. Anyway, något bra rundgång är! Bästa hårdrocksprogrammet jag sett tror jag. Bra reportage, musikvideos, programledare och skön humor. Nu var de bl.a. i Peter Tätgrens (Pain, Hypocrisy) studio och lärde sig growla. Nice.

Hypocrisy till SRF säger jag! Det finns en massa jävligt bra metalband här i Sverige. Soilwork kommer ju iaf till hultsfred men det är inte helt klart att man ska dit ännu. Sen skulle jag ännu vilja se hypocrisy, the haunted och så klart in flames på nån av festivalerna. C'mon you cunts!

Nu tror jag att jag har bestämt mig btw. Det blir nog Linköping i höst. Jag ska ge allt jag har och lite till för att komma in på musikproducentsprogrammet. Musik är mitt liv, så enkelt är det. Det blir väl inte det lättaste, då en på fyra kommer in men ger man sig fan på det så ska det nog gå. Om det inte går första försöket så går det nog andra, eller tredje, eller fjärde. Finns som inget annat jag vill syssla med. Music = the ETERNAL shit. All the other shit come and go. SAD BUT TRUE.

Nu ska jag sova.

Whitesnake - Children of the night
Soilwork - Strangler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback