Mission studio: Accomplished

Såja, äntligen färdiga i studion. Det gick helt okej. Jag är nöjd med tanke på att det var första gången jag spelade in sång i studion. Det var lite svårare än jag trodde, men jag han iaf spela in 6 av 9 låtar. Skulle hunnit med resten om jag hade haft färdiga texter. Hade bara en massa halvfärdiga och jag skrev färdigt typ alla texter i studion. Det blev väl så där. Känns iaf som att man lärt sig en massa. Vid första försöken lät det tungt skit, sen började låta bättre och bättre.

Så var ju OS slut också. Fy satan vad härligt det var när kronorna tog guld. Vi kollade sista perioden på nån tv som fanns där i samma byggnad som studion. Inte lite vild man var sista minuterna. Finnarna hade så ruggiga lägen så att man fick damp, men det gick ju bra ändå. Fan vad härligt. Men Finland hade också varit värdiga vinnare, de spelade så bra hela turneringen så att jag tycker lite synd om Selänne och killarna när de inte fick sitt guld. Men fuck yeah att Sverige vann, woho.

I november kommer också Iron Maiden till Sverige. Jag och Nicke ska vara och kolla, ev. Macke också. Imorn släpps biljetterna, det blir att boka snabbt som satan för sist sålde de ut Ullevi på två och en halv timme. Trivium är förband, fan så mycket bättre än murderdolls. Ojoj, stackars killar blev så utbuade på stadion, det måste ha sattit djupa spår i deras karriär. Enda gången de fick applåder var när sångaren höll en pistol mot huvet. Livet är inte lätt alltid.

Nu ska jag sova. En grej till bara.

3-2. Woho. Fuck yes!!

System of a down - Chic 'N' Stu

Andra bloggar om:
Iron Maiden, OS, 3-2, Hockey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback