Jag är en toyota

Kom jsut hem från jobbet. Det gick ovanligt snabbt och smärtfritt idag, känns inte ens som att man jobbat. Nice. Var och hämtade ut hultsfredsbiljetterna också, så nu är det ur världen. Nu fattas det bara att Machinae Supremacy kommer man jag är helt 178% övertygad om att de kommer, annars ska jag helt seriöst ringa till nån hultfredschef och fråga vad fan de sysslar med. Sweet jesus it's gonna get ugly.

Imorn är det onsdag, sen är det torsdag och då ska jag hämta vännen från Luleå. Fan vad kul det blir att få spela in osv. Damn it. Jag ska passa på att inhandla div. nödvändigheter när man ändå har vägarna förbi Luleå.

Sedan kan jag tillägga att jag fick lönen idag! Åter igen kan man känna sig smårik ett tag. Sweet feeling. Tänk om man hade så mycket pengar att man kunde göra vad man vill, när man vill, hur man vill. Det första jag skulle göra skulle vara att åka på turné runt hela planeten och bara chilla loss. Man skulle inte behöva oroa sig för nåt. Let's face it, allt vi sysslar med i skolan och sånt är bara för att vi ska kunna klara oss på egen hand i samhället en vacker dag. Tjäna pengar alltså. Sedan om man får göra nåt man gillar samtidigt som man tjänar pengar är ju ett plus i kanten, men man gör det ändå primärt för att klara sig själv. Livet skulle vara så mycket lättare om man är rik, så man blir så jävla less på såna där människor som har snuskigt ohälsosamt mycket pengar som de inte kan spendera om de så levde 149 gånger om och om igen. Ge några miljoner till mig? Please? Jag skulle lätt bränna dem. Jag har stora planer! Muahaha.

Ååååh, ge mig mat! Sååå hungrig. Tror knappt jag fått i mig 500 kalorier i dag. Ibland förstår jag inte hur jag orkar träna. Min kropp måste vara hypereffektiv på att utvinna energi ur det jag stoppar i mig. Jag är som en toyota jämfört med en Hummer.

Nej nu ska jag sova. Oyasumi nasai! Dö inte utan stövlarna!!

Iron Maiden - Die with your boots on

Andra bloggar om:
Hultsfred, Luleå, Lön, Machinae Supremacy, Pengar, Mat, Toyota

Kommentarer
Postat av: mikebike

hehe... fan toyota säger du. vi hade ett snack på jobbet härom dagen över en lunch. vi satte bilmodeller på varandra efter personlighet. jag fick en Dodge RAM... du vet en sån där sexavvikar-/seriemördarbil. charmigt värre. jag blev förbannad och hämnades med att sätta trabant och knarkvolvo (brun 240) på dem. han som fick volvon blev så ledsen att jag vid slutet av lunchen uppdaterae honom till en 850. allt baserades på personligheten och de menade på att de inte ansåg vita skåpbilar vara mördarvilar utan mer såna som låter mycket men inte men inte händer så mycket när man trycker på gasen.

appropå hultsfred. festivala med stil och skippa barnkalaset;) stick till storebrorsan roskilde istället där måste man inte stå i en hage och dricka öl;)

Postat av: Mikael

Haha, ja det är intressant hur bilar kan spegla personligheter. Kanske nåt som tillverkarna haft i åtanke när de tillverkat åken? Hehe.

Ja, Roskilde kommer, var så säker. Dock så får lillebrorsan duga i år då man inte är made of cash. Ska flytta söderut och börja skola så måste hålla igen på några fronter ;) Dock så verkar hultsfred bli mest i min smak nu jämfört med tidigare år. Kommer en hel del av band helt i min smak! Men att man måste stå i en haga och dricka öl visste jag inte, fick helt plötsligt depressionsvågor. Här ska reformeras! :)

2006-02-22 @ 21:55:54
URL: http://mikael.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback