Handy man

Värsta slitdagen idag också. Har i princip varit och jobbat i marielund hela dagen. Jag hann lägga ett golv och käka en kebabrulle på en dag, man känner sig som värsta handy man nu. Martin Timell typ. Nåja, det här är min träningsfria vecka så det skadar väl inte att vara fysiskt aktiv på nåt annat sätt för omväxlingens skull. Jag trodde faktiskt att jag skulle vara ledig idag men det visade sig att jag var snäppet för naiv. Imorn ska jag hinna syssla lite med musik och sånt.

Justja, jag har börjat kolla på jeopardy nu när Adam Alsing tog över. Jag diggar honom. I tisdags var dessutom Erik Thomson med och tävlade. Han jobbar för Sweden rock och recenserar musik osv. Skön kille. Inte lite tech han var på James Bond, började kräma på som satan där ett tag. Han vann dock inte. Synd.

Jag har lyssnat in mig lite på "Bonfire", ett av banden som presenterades till SRF i tisdags. Verkar lovande, typ som Gotthard, eller Harem Scarem kanske? Schyst! De ska jag nog se trots allt.

Nu ska jag sova.

Min mamma är bäst btw.

Soilwork - Figure number five

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback