evil door handle

Idag var jag och tränade för första gången efter min vilovecka. Det kändes skönt att få slita lite. Tror jag börjar bli bättre i axeln, det känns inte lika konstigt nå mer när man lyfter. Bäst att ta det lugn ändå.

Sedan har det spelats in lite också nu timmarna före filmen. Måste som börja förbereda allt material och få det i skick till studion nu om mindre än två veckor. Det är en hel del material och alla texter är inte färdiga. Jag ställer miig allt mer tveksam till om man hinner sätta sång på allt. Jag har aldrig spelat in sång seriöst tidigare i studio och det är som lite svårt att veta hur mycket rösten pallar. Nyckeln till framgång blir att öva allt hundra gånger i replokalen nu under de lediga dagarna. Jag hoppas innerligt på att tiden i studion blir effektiv och nyttig nu, och att resultatet kommer att sparka rumpa.

Hade lägenhetsmöte idag här i huset också. Kan väl sammanfattas som 10% relevant lägenhetssnack och resten tidsfördrivssnack. Jag glömde också nämna det jag stört mig på ett tag nu, nämligen handtaget till en dörr när man går ut. Jag vet fan inte vad det är för material men jag får alltid stötar av det. Alltid, alltid, alltid. Nu när man ska gå ut så vågar man knappt ta i det, man försöker som bara nudda i det i nån hundradelssekund som om det vore 700 grader varmt eller nåt. Det är inga hårda stötar men när man vet att man alltid får en så tar det emot psykiskt på nåt sätt. Onda stöthandtag!

Oyasumi nasai.

HIM - Solitary Man
Winterlong - From heaven to hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback