God jul

Då var julafton förbi. Har inte haft någon riktig julstämning i år.... vet inte riktigt varför. Man börjar väl bli lite äldre antar jag. Det är bara 10 år kvar tills man fyller 30. Helt galet. Min hals är förresten helt tokig! Sitter och pimplar te och äter halstabletter som en idiot. Har till och med gurglat med whiskey. Rock n roll. Vi var ut på krogen både på fredag och lördag. Från fredagen är minnet dock ganska mörkt. Det blev nog en hel del ändå. Vi ska även ut nu idag på juldagen och sedan imorn på annandagen, bara min hals pallar det. En riktig party weekend med andra ord. O´learys öppnar också sin restaurang/pub här i Haparanda ikväll, så man måste nästan checka in det med.

Justja för fan! Helgen den tolfte/trettonde januari kommer HANOI ROCKS till Torneå och spelar på ett uteställe där. Något nice då jag har velat se dem sedan jag hörde de första riffen av "obscured" för ett par år sedan. Sedan är det metalfestival i Umeå som vi kanske ska på och därefter är det inte så farligt långt till SwedenRock. Min praktik på 5 veckor faller också in där emellan nångång. Det känns verkligen som att man har mycket att se fram emot nästa år. Hoppas det blir så bra som det känns att det kommer bli.

Nåja, nu ska jag fylla på min mugg med te. God jul och goth nytt år allihop.

Soundtrack of this blog
Hanoi Rocks - Obscured

Kommentarer
Postat av: Tomczek

God jul och gott nytt år. Verkar som om huldagen var hård eller? Skapligt här iaf. Jobbigt att behöva arbeta nästa dag faktiskt. Hoppas tomten var givmild mot dig för det var han mot mig i år. Nästan för givmild och jag har ändå inte ätit min gröt var da' =)

Postat av: Sarah

Vet du var Nicke är? Han gick iväg med den blonda från Dark Angel, tror du han är döööööööööööööd?

2006-12-28 @ 22:44:50
URL: http://www.jagvillinteblistor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback