dream hits

Min disciplin suger hästballe. Imorn har jag tenta men hittar typ 0 motivation till att plugga... pallar bara att sitta och läsa i max 10 min innan jag måste plocka upp gitarren eller göra något annat. Jag känner att jag kan ganska mycket sedan tidigare men i de senaste två tentorna som har varit så har de ställt frågor på allt utom det jag kunnat. Får se hur det går.

Imorn åker man till Happis över julen. Ska bli jävligt skönt att bara slappa och äta julmat några dagar. Bussresan lär dock bli något tråkig då min iPod är helt död eftersom jag glömde laddaren i Happis sist jag var där. Man får väl sitta uppe och plugga hela natten så att man har massa sömntimmar till godo på bussen. Jag brukar alltid drömma om värsta ruggiga musiken som är helt okänd för världen, men jag lyckas aldrig komma ihåg den när jag vaknar. Det enda man minns var att det var grymt bra. Jag har läst om massa kända låtskrivare som vaknat mitt i natten med värsta idéerna (antagligen från när de drömt), och sen skrivit ner det direkt. Damn, I wonder how they do it. Jag längtar nog för mycket efter att få somna om igen för att börja skriva ner saker. Haha.

Jag kollade förresten Borat the Movie igår. Hahaha! Småkul film. Lätt värd att se... dock kanske inte så uppskattad av kazakstanier och judar.

Soundtrack of this blog
Led Zeppelin - Immigrant song

Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer
Postat av: jose

helt ärligt så tyckte jag inte att filmen var så rolig. det bästa var nog sättet som dom drev med alla amerikaner på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback