Grattis bloggen

I dagarna fyllde min blogg 1 år. Från början var det bara en kul grej men nu känns bloggen lite som en del av mig. Det har blivit en liten del av vardagen och ibland när man hör eller upplever något så kan man finna sig i att tänka "oj, det måste jag blogga om." Har varit kul att se att allt fler verkar hittat hit. Jag minns första månaderna när det var typ fem läsare om dagen, nu är det över 100 varje dag. Rock n roll!

Lite stats kanske?

Unika besökare: 14043
Totalt antal sidvisningar: 24973
Inlägg: 273
Kommentarer: 344
Mest kommenterade inlägg: "R.I.P. Dave Lepard" (38 kommentarer)

Har lite småplaner på att utveckla bloggen. Ska främst börja skriva mer film- och skivrecensioner och kanske fixa en lite spexigare design. Nu börjar "The rockstar blog - Season 2" och ni kan förvänta er mer sex, drugs & rock n roll än vad bloggosfären någonsin skådat. Mwahaha. The quest for world domination continues!

Over and out and rock 'til you drop.

/Mike

Soundtrack of this blog
The Hives - Hate to say I told you so

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: chris

jäpp men visst ligger din blogg på mina favoriter fortfarande. vilket väääldigt få lyckas göra. din blogg är trevlig liksom, vardagligt trevlig.
hur har du fångat dina läsare? verkar som om den dagliga statistiken går uppåt, men svårt att veta om nån verkligen bryr sig egentligen, haha...

Postat av: Tomczek

Grattis får man väl ta och säga och stämma in i allsång

2006-08-23 @ 12:03:03
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Johanna

Grattis, keep on rocking :)

2006-08-23 @ 14:23:08
URL: http://sommarvind.blogspot.com
Postat av: Mike

chris: tack för dina snälla ord! jag vet faktiskt inte hur jag "fångat" läsare, och som du säger så är det svårt att veta om nån bryr sig bara för att det är mer besökare. men visst är det kul när så mycket folk som möjligt hittar till ens blogg :) jag har bara skrivit om sånt som jag känt för, och försökt att bara vara mig själv när jag skriver. that's it i guess ^^

2006-08-23 @ 15:50:16
Postat av: Anonym

Tomczek: Thanks! Jag uppskattar speciellt din stämma ;)

2006-08-23 @ 15:50:53
Postat av: Anonym

Johanna: Tack! I'll rock 'til I drop, and then some more. Keep it real :)

2006-08-23 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback