Vuxen

Idag var jag vuxen och skickade in min deklaration och bokade tid för besiktning och sånt skit. Sa upp min lägenhet också så sista juli flyttar jag ut och då har jag antagligen en lägenhet nån annanstans. Dags att börja jobba på det kanske. Jag fick förresten tillbaks nästan 2000 spänn i skatteåterbäring. Det kändes fint.

Var och tränade värsta overkill-passet idag. Har känt mig seg i hela kroppen sen dess och jag lär somna snabbare än pappa när jag väl lägger mig på sängen. Och tro mig, den mannen somnar snabbt. Helt sjukt, jag förstår inte hur han gör det. Som om han är utrustad med en extra funktion eller nåt.

Värsta bra nu började ett Lost avsnitt på fyran som jag inte ens har sett. Den serien är bra. Och beroendeframkallande. Och skum.

Later!

Soundtrack of this blog
Backyard Babies - Let's go to hell

Andra bloggar om:
Lost, Besiktning, Träning, Deklaration, Lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback