Tisdag

Idag är det tisdag. Hittills en seg och... seg sådan. Jag drömde att jag flög helikopter idag - kanske för att jag kollade på Mission Impossible igår. Eller ja, jag kollade på mission impossible medan jag satt här vid datorn så allt fastnade som inte. Fast jag såg helikopterscenen, då när helikoptern sitter fast i höghastighetståget och flygger in i tunneln efter tåget. Riktig amerikansk action.

Nu ska jag ta och fixa dagens andra portion havregrynsgröt och sedan ska jag fara och träna. Det känns välkommet nu så här efter påsken. Sedan ska jag och jobba och efter det är min dag slut. Dagarna bara flyger förbi nuförtiden. Det känns som att det var julafton igår, och så är det bara några veckor kvar till SwedenRock nu.

Såg just att det kommit lite nya band till hultsfred, bl.a. Alice in Chains. Fast det visste jag redan för länge sen, men nu är de iaf bekräftat. Det känns ju helt ok. Machinae Supremacy verkar inte komma till hultsfred, det är helt sjukt eftersom de låg etta på "rösta band"-listan hur länge som helst, plus att de själv vill att hultsfred ska ta kontakt med dem, plus att de är svenska. Det är även en del som påpekat det för hultsfred på forumet och undrar vafan det är som hindrar dem från att dra dit Machinae. Inget bra svar har kommit. Det känns nog provocerande för alla som gillar dem. Deras nordiska bokare måste ju ha en fet grudge mot Machinae eller nåt. Ser ingen annan förklaring.

Nu gröt. Tjippelidipp!

Soundtrack of this blog
Arctic Monkeys - Mardy Bum

Andra bloggar om:
Hultsfred, MAchinae Supremacy, Musik, Träning, Gröt, Seghet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback