Only in Japan


Kommentarer
Postat av: Dan

Hur får du in filmen sådär? Jag försöker och försöker men lyckas inte. Får bara en ruta med rött x.

Jag trycker på "html" där man skriver inlägget och kopierar sedan in det som finns i "embed"-raden på youtube-sidan och klistrar in.. Men det blir bara fel.. Kan du hjälpa mig?

Postat av: Mikael

Oj, jag tror inte jag kan hjälpa dig eftersom det är exakt så jag också har gjort. Kontrollera att koden hamnar helt rätt när du klistrar in den och kolla att alla och " sitter där de ska. Annars kan du höra av dig till webbloggs support (om en sådan existerat?). De kan säkert hjälpa dig. Lycka till.

2006-05-11 @ 11:26:40
URL: http://mikael.webblogg.se
Postat av: Dan

Ok, tack!

2006-05-11 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback