It's the eye of the tiger

Nu har jag bokat flyget till i sommar också. Den 5 juni åker man ner och den 19 juni åker man upp. Sweden Rock och hultsfred here we come. Sedan har jag och Nicke också börjat snacka om att bila ner och kolla Iron Maiden när de spelar i november. Det skulle vara riktigt roligt. Jag har aldrig bilat ner, skulle vara kul att se landet lite. Inte för att jag tror att det finns så mycket att se på, men ändå.

Var och tränade första gången på ett par veckor också. Riktigt seg har man känt sig med förkylning och skit. Men nu är jag frisk och således är det dags att ta upp träningen igen (man måste ju komma i beach-shape till sommaren ^^). Segt som fan var det att träna när man inte varit där på ett tag, det känns verkligen i kroppen att man tagit det lugnt. Nåja, så länge man har eye of the tiger så går det ganska lätt. Skönt när asfalten och plusgraderan börjar komma så man kan vara ute, tidigt som fasen, och springa i sann Rocky-anda. Nåja, vi får se hur det blir med den där tidiga biten.


"Yo Adrian. I made it!"

Nu sleep.

Soundtrack of this blog
Sonata Arctica - Black Sheep

Andra bloggar om:
flyg, träning, sommar, rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback