I'm back

Oj. Jag har inte skrivit på ett tag. Nåja, bättre sent än aldrig antar jag. Det har hänt en del senaste dagarna, bl.a. så har jag:

- bestämt mig för att söka in till Piteå på ljudteknik
- ringt till Piteå musikhögskola och frågat om en massa crap, t.ex. betygssnitt
- räknat ut mitt betygssnitt
- fixat tid för hörseltest
- blivit "borrad" i ansiktet
- kört från Happis till Luleå och tillbaks, mitt i natten på under tre timmar inkluderat en sightseeing av Sangis
- fått höra roliga historier och skrattat åt kokta, kokheta potatisar
- jobbat
- sovit
- storstädat, det känns inte som hemma hos mig nåmer = deprimerande
- kollat ikapp naruto och konstaterat att det fortfarande suger lika hårt

Plus en massa annat crap.
 
Nu börjar man dessutom känna sig lite friskare, så man kanske vågar vara och träna lite lätt imorn. Det slår aldrig fel; en gång om året får jag den feta förkylningen med halsont och hela kittet. Det är liksom tradition.

Jag noterade nyss att Sweden Rock är utsålt, iaf biljetterna på ticnet. Metaaaaaaal.

Later!!

Soundtrack of this blog
Iron Maiden - The trooper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback