Drunk as fuck - Grattis Niklas

Mikael       visst var du på umppari igår?
Pjar123    jo
Pjar123    du var drunk as fuck  


Idag fyller min vän och kusin Niklas 18 år, så igår var vi på turné. Först till en kille i närsta och sedan senare till Umppitunneli i Torneå. Vi tänkte fara till Ponde också så att Nicke skulle få utkräva sin gratisdrink, men det visade sig att det inte behövdes. Rolig kväll faktiskt, fast det kanske blev lite för mycket av det goda. Jag vaknade upp som ett frågetecken imorse och kände mig som en degklump som somnat i bastun. Jag lyckades iaf hålla ner det som en gång var det goda, till skillnad från andra. Känner mig fortfarande småfull. Minns nästan inget efter att vi lämnade krogen och har en del minnesluckor därifrån också. Jag minns att jag och Nicke dansade till "Mötley Crüe - Girls, girls, girls". Det måste sett vackert ut. Fina bilder på kameran också.

Jag var till Nicke och fikade idag fastän jag mådde småskit. Nicke hade gjort ganska goda tårtor, jag gav den jag smakade av 8/10 och Anton gav den faktiskt 10/10. Vi kollade film "Secret window" med Depp som Nicke for och köpte på statoil. Jag hade redan sett den men den var bra ändå. Det var kul och vi skrattade ganska mycket. Haha.

Det känns som att nåt blivit fel. Fast det gör det alltid när man varit drunk as fuck. Fyfan.

Soundtrack of this blog
Roxette - Listen to your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback