Jonas Åkerlund



Du är Jonas Åkerlund.

Trygghetsfaktor: 22 %

Individualism och nytänkande är din stil. Tyvärr ofta för sakens egen skull.
Du är kreativt lagd, och ser till att skaffa ett arbete där du får utlopp för det.
Men ivern gör dig missnöjd lite för ofta ändå, och kanhända slutar det med
att du använder hela din kreativitet till att komma på saker att klaga på.

Lämpliga yrken: Media, Konstnärlig verksamhet, Idrott.

Tv-personlighetstest (via Stationsvakt)



Först tänkte jag "vem fan är Jonas Åkerlund?". Efter lite forskning konstaterade jag att han är känd regissör, han har spelat in en massa musikvideos, bl.a. till Metallica. Han har också spelat trummor i smått legendariska BATHORY!!

Kolla in Jonas Åkerlund på Wikipedia

Kommentarer
Postat av: Jonas Åkerlund

Hej,
Om du kollar från vilken dator testet gjordes, tror jag att du kommer att se att det var från just denna dator.

Med vänlig hälsning
Jonas, ej regissör.

2006-08-07 @ 14:21:08
Postat av: Mike

Hur kollar man från vilken dator testet gjordes? Hm skumt, jag hänger inte med riktigt. Men hej! ^^

2006-08-07 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback