How shall we fuck off, o lord?

Sov bort större delen av dagen igen, lite slö man känner sig. Har städat lite, varit och tränat och sånt. Hittade över 30 bandnamn som jag kände igen i den där bilden (se tidigare post), sen lade jag ner. Tror jag överansträngde mina musikmuskler något.



Kollade på Monty Python's Life of Brian för ett tag sen, alltid lika bra, men Monty Python and the Holy Grail är lätt bättre. Måste kolla den imorn damn it. Det var ett tag sen.

Har suttit och spelat in/mixat på nya låten senaste timmarna. Tror fan att det är bästa låten jag skrivit hittills, kanske för att det gick så naturligt nu. Behövde inte stanna nånstans och tänka i 40 år vad som passar hit och vad som passar dit. Skönt med lite flyt ibland. Tror det kommer att låta jävligt grymt med sång sen om man får det inspelat nångång. Jag är nöjd.

Lite nice när päronen kommer hem på onsdag, så slipper man fixa käket själv. Har levt på köttbullar och pastaspiraler i 4 dagar nu. Det går snabbt att laga och det går att svälja, vilket är huvudsaken.  Var och käkade skrompa på frasses på lördag efter kevari med dudesen. Kostade bara 30 spänn, något nice om det alltid skulle kosta 30 spänn. Jag minns när man var yngre, då kostade miniskrovmålen 34 spänn på stargrillen. Vet inte varför jag minns det så bra, kanske för att man käkade där ganska ofta eller nåt. Sen har det bara blivit dyrare under åren. I wonder why...

Kan det inte bli sommar snart? Fan, det är nästan december och det känns inte alls som nån vinter. Snart får man veta första banden som kommer till Sweden Rock iaf. Hoppas det kommer nåt man verkligen vill se.

Nujävlarfanimig ska jag sova. Måste sluta vara uppe så här sent. Ovana.

Johnny Cash - I won't back down
Rainbow - Rainbow Eyes
Rainbow - Starstruck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback