first blood

Det är lördag kväll, jag sitter ensam här och käkar tuttifruttiringar och skriver blogg. Jag ska ebay:a efter ett liv när jag skrivit klart, jag lovar.

Kom just från Nicke. Vi kollade lite Family Guy, typ andra gången jag såg ett avsnitt. Haha, det var riktigt roligt ibland faktiskt, fast jag somnade i 10 sekunders perioder lite då och då. Damn, har varit trött som satan hela dagen. Sen kollade vi MacGyver också, en av  mina stora barndomshjältar! Minns fortfarande när jag fick min fina fällkniv när jag var liten, lite respect det var på den tiden. Ojoj, kära nostalgi.

Igår var vi till studion. Vi drack öl och Antti och Kim spelade in nå HIM låtar, eller ja... nu när jag tänker efter så spelade jag och Kim också in Solitary Man. Han kunde HIM-versionen och jag CASH-versionen men nog gick det, någorlunda. Duden är ganska ruggig på att sjunga, Ville Valo 2 typ, respect. Sen gick vi till kalles och käkade pizza, lite gott det var med kebabpizza. Det var länge sen. Kollade Rambo 1 sen också men det misslyckades ju något, haha.



Macke skickade fina X Japan-livefilmer idag, thanks dude! Nu ska det glos på tv ett tag och sen sova, perkele!! "VOI PERKELE!!" från början på "Diablo - The Preacher" är för evigt fastetsat i mitt minne, bara så ni vet. Alltid när man tränar och lyssnar på den låten så får man en liten adrenalinkick av just VOI PERKELE!! haha, det måste vara den finska sisun i mig. Mormor var helfinsk så jag är väl 25% finsk, I guess. Wee, nu är det bara lite mer än en månad så kommer Macke upp hit till Happis.

Nåja, have a nice life people.

later...

"I can’t reach my mind
I can’t reach my heart
Why can’t I leave you behind
Never have a choice
Never feel rejoice
I damn my inner voice"


Sonic Syndicate - Jailbreak
Johnny Cash - One
Demon Hunter - One thousand apologies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback