asics och ekologisk mellanmjölk

Lite skönt att få sova ut, jag sov säkert till 14 idag. Jäävligt skönt, det var ett tag sen... har helt glömt bort hur det känns att sova, but now I'm back on track.

Strax efter att jag käkat frukost så ringde syrran och frågade om jag var på väg och kolla på nya löparskor idag, och undrade om jag ville att hon skulle följa med. Very well, vi for till finska sidan och kollade för det suger här på svenska sidan, det är alltid bättre service på finska sidan har jag lärt mig. Iaf när det gäller sånt här. Hur som helst så hittade jag ett par fina Asics efter att ha provat sisådär 10 olika skor. Var tydligen jävligt svårt att hitta ett par i min storlek (42) men till slut så löste det sig. Gel-dämpning fram och bak och en massa annat hi tech fick jag för 1000 spänn, och det var rea ännu. Har haft mina gamla skor i två år och har fått ont i benen av att springa så nu var det verkligen dags för nya, damn it. Efter att ha gått in dem på löpbandet i en timme så känner jag mig redan som en ny människa, hihi.


Imorn är det redan fredag och det känns som att det var måndag igår. Något snabbt tiden går, hoppas det fortsätter så här så är det typ sommar nästa vecka, sweet. Hoppas man kan vara till studion en sväng nu i helg och få den där jävla sången inspelad, jag vill höra hur det låter. Antti hade ännu kommit på nån ruggig melodi till refrängen så man är smått nyfiken på att höra. Fick fina idéerna när jag gick där på löpbandet idag; jag ska typ välja ut några låtar som jag ska analysera trumspåren på och sen programmera trummor i cubase som jag sen ska mixa om lite och göra egen musik till. Det blir nog jävligt fett. Än så länge har jag en Asian kung fu generation låt och en static-x, hehe. Jävla vilken pain in the ass det blir att analysera trummorna på static-x, men jag ska se på det i utbildande syfte. Tror man lär sig en hel del bara av att försöka.

Ekologisk mellanmjölk!! Vilken hit!! Smakar bättre är och bättre för djuren, och kostar typ lika mycket. Såg först att det fanns när all annan mjölk hade sålt slut på maxi, hehe.



Nope, nu ska jag kolla EN vänner (försöker dra ner lite) och sen sova.

Godnatt people!

high and mighty color - over
high and mighty color - sweet escape
crossfade - colors
hanoi rocks - a day late, a dollar short


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag ÄLSKAR asics, finns inga skönare skor att springa i! :)

2005-11-27 @ 22:11:51
Postat av: Mikael

Hehe, jo de var ju lätt skönare än mina gamla nike! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback