The end is drawing nearer

Sitter och spelar poker på partypoker nu. Hittade en sida som gav bort 50 dollar om man fyllde i lite skit, och tydligen så funkade det för jag sitter och spelar med mina 50 dollar nu, som btw har blivit 75 dollar på nån minut. Nice känsla när man vinner, sen förlorar man allt och så är det roliga slut. Antagligen.

Jag var ner till replokalen idag och testade min förstärkare. Den funkade! Skum jävla apparat det där. Ena dagen krånglar den som fan och andra dagen är den som ny. Skulle jag fått en krona för varje gång jag sparkat den så skulle jag vara ekonomiskt oberoende för resten av livet vid det här laget. Passade på att spela trummor också, första gången på ett bra jävla tag. Det var riktigt nice. Hade på mig mp3spelaren och försökte spela efter några låtar. Ska börja öva trummor lite mer seriöst. Måste vara och köpa egna trumpinnar för fan. De enda jag har nu är min kära Scott Travis-trumpinne (Judas Priest) och sen den som jag fick på Nocturnal Rites. Kan ju knappast spela med dem.

Har kollat 12 avsnitt av O.C. nu. Ganska bra serie. Lite sugen man blir på att sola och bada när man kollar skiten, helt sjukt. Sen läser man silverfiskens blogg och det är 41 grader varmt i Australien. Jag vill utomlands nu. Värme och sol is the shit. Sure, vintern är nice i nån månad men sen fan så är det bara att vänta på sommaren. Vänta, vänta, vänta och vänta. Det vi har nu är ju fan inte ens nån riktig vinter. Pyttelite snö och temperaturen åker upp och ner som en jävla jojo. Växthuseffekt? Om 20 år har vi säkert inte ens någon vinter här uppe. Kolla bara vad som hänt senaste åren: feta jordbävningarna, feta orkanerna som sabbat hur mycket som helst där i amerika, och sen så klart tsunamin som var heeelt vild. Det är bara en tidsfråga innan vi har tornados som sveper över gatorna här i happis och jämnar allt med marken. Jorden är dömd. Tror den måste festa loss lite med div. naturkatastrofer och utrota halva människosläktet, så den liksom får återställa sig innan människan sabbar ännu mer. Det är all jävla teknikutvecklingsfel. det går för snabbt, och företag bryr sig inte om konsekvenser så länge pengarna rullar in. Hur jävla länge tog det inte för människan att upptäcka att freon pajjar ozonlagret? Det hann säkert bli en massa jävla hål.



Nåja, största skadan är väl redan skedd. Jag tror inte människan överlver hundra år till. Kolla bara vad som hänt senaste 100 åren. Kloning, atombomber, biologiska stridsmedel, you name it. Snart kommer ett krig eller nån terrorist och släpper lös helvetet. Om inte det händer så sköter säkert moder jord utrotandet. Nåt kommer iaf att hända, nåt stort. Jag känner på mig det. Det kan inte fortstätta som det gör idag. Snart smäller det. Hårt.

Jag har redan 3 låtar om världens undergång. Tror jag skulle kunna göra 10 till.

Äh, det blev ganska mycket nu. Sitter ännu och spelar poker och har inte så mycket att göra mellan spelen så jag bedriver tid genom att skuma på här. Men de är ett intressant ämne. Alla borde kolla filmen "Day after tomorrow", "The Core" och sen också animeserien "X". Rätt bra allihop.



Nu sova. Måste iaf få 6 timmar beauty sleep. Annars är jag en walking dead imorn när jag ska upp och jobba. Ingen hit.

Såg imorse att det var en lapp klistrad på min dörr: "Du är bjuden till husets julbord tisdag 20/12 kl 1700". Får se hur det blir med det. Eller inte. Gratis käk? I'm there. Och det är ju inte som att det är svårt att ta sig dit. Några trappor ner och genom nån dörr bara. Jävligt skönt. De borde ha gratis käk här varje dag. Det skulle först vara en hit.

Kom igen Katarina. Fixa julbord varje dag. You've got the power! :)

Haha, nu dissade alla mig på pokerbordet. Min gubbe sitter där helt ensam. Vad ensam han ser ut. Deprimerande. Jag gick iaf några dollar plus. Weeho. Imorn förlorar jag allt.

Nej nu ska jag sussa. Oyasumi nasai.

Charon - Failed
Charon - Colder
Charon - Deep Water


Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha I wish I did!

2005-12-20 @ 11:21:16
Postat av: Mikael

Jeah, var du dit och käkade? Eller du kanske inte äter så mycket julmat om du är vegetarian? Eller vad är julmat eg.? Ersätter du köttbullar och prinskorv med nåt vegetariskt alternativ? Ojoj, många frågor. Jag blir snurrig. Det var nice med julmat iaf :)

Postat av: Katarina

Yes, jag var där. Jag äter fisk så det går ju bra. :)

2005-12-21 @ 11:25:49
Postat av: Mikael

Ah, fisk är ganska nice. Måste ju få i sig sitt omega 3 :)

2005-12-21 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback