The clock ticks on

Såja, äntligen hemma efter en ganska bra dag på jobbet. Tiden gick rekordsnabbt idag, kanske för att man hade en massa tankar i huvet angående div. grejer hela kvällen. Smått bra.

Har inte hunnit med så mycket annat idag. Det jag dock har hunnit med är att mixa om vår gamla hit "Love or a lie" (gamla versionen finns att slita på http://www.darknessfalls.tk). Har tänkt göra det hur länge som helst så nu tog jag tag i saken. Fixade fräscha trummor, justerade ljudnivåer/eq och lade till div. effekter. Ska fixa bättre imorn dock. Macke sjunger jävligt nice i "Love or a lie", och vi spelade in sången på typ 1-2 timmar kanske (man fick alltid stressa i Kalix). Han låter mycket bättre än på hela demon tycker jag, och demon är nyare. Hela jävla demon borde mixas om och nu när man lärt sig lite bättre så skulle jag kunna få den att låta dubbelt så bra om jag hade alla ljudfiler, men de ligger på datorn i kalix. Fan.

När Macke kommer upp hit till Happis så ska vi ev. dra till Kalix och spela in sång till mina senaste mästerverk. Macke måste bara fixa så vi får låna studion en dag. Han känner ju alla lärare och allt så det borde väl inte vara nå problem tycker man. Annars hörde jag av Payre att de har byggt nån studio nånstans som man kan låna, och så har ju Antti nyckel till t-skolans studio som man säkert kunde spela in sång i. Inga höjdargrejer där men det duger. Jag vill få sång till mina låtar nu. I'm excited. Tror det kan bli riktigt jävla fett. Har höga förhoppningar på mitt nya material.

Alltså fan vad jag hatar när man känner att man ska nysa och det är på väg hela tiden och man bara väntar på att nysningen ska komma som en jävla befrielse, och just när man tror att den ska komma så dör den. #%")%!!/&?)z!!

21030-7
M som i Mikael by Mikael.

Jag tänkte förresten kolla "American pie: Band camp" nu efter jobbet men den glömde jag ta med mig när jag stängde så det sket sig. Det är lika att sova. Ska bara käka nåt för jag svälter och dör inom en timme annars. Det kanske är lika. Very well, have a nice life people.

Over and out.

Blackmore's Night - Wish you were here
Black Label Society - Just killin' time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback