Let me drown

Vi gjorde ett nytt försök idag och kollade "Happy endings" med Lisa Kudrow (Phoebe från vänner), och sen "The hostage" med Bruce Willis. Båda var rätt bra faktiskt, de får MMMM av fem möjliga. Bruce Willis is the man. Måste fixa Die Hard-filmerna. Det är också såna där filmer som man måste ha. Nicke klagade på att jag har för lite action.

Imorn öppnar nautilus så man får vara och träna lite. Känns som att man lagt på sig lite "holiday weight", som Ross i vänner kallade det för, nu senaste dagarna. Har ätit som fan och slöat framför tv:n osv. Jag har lekt fet amerikan. Dags att börja leka the son of Philadelphia, the itallian stallion, Roooooooooooooooooooooocky Baaaaaaaaaalbooaaaaaaaaa!!! ...igen. Fan, jag tror jag kom på vad jag ska bli när jag blir stor nu. Jag ska bli en sån där som presenterar boxarna i boxning. Det är ju perfekt. Damn.


The itallian stallion. INVINCIBLE!!!

Springa upp för trappan där i Philadelphia och sen hoppa runt med den klassiska Rocky-posen är btw en grej som jag har på min "att göra före döden"-lista. Alla borde ha det på sin lista!

Såg idag när jag kollade SwedenRock-biljetter på ticnet att The Darkness spelar på globen i mars. Har funderat lite på om man ska dra och hälsa på Macke-duden då så kan man dra och kolla konserten samtidigt. Det låter som en plan men man får ju se hur ekonomin ser ut då, försöker som spara cash just nu. Kul skulle det iaf vara. Har velat se The Darkness sen dagen jag hörde deras första skiva. Rock n roll ffs!!! Lite nice det skulle vara att kunna sjunga som Justin. Vet fan ingen sångare som sjunger som han. "GET YOUR HANDS OFF MY WOMAN.... MOTHERFUUUUUUCKER!!". Ganska fin poesi till texter skriver de också.

We had a good thing, it was a blast
That was a long time in the past
You went through changes and I walked away
And I have regretted that to this day

I may not always have quite so much hair
But what you saw in me will hopefully always be there
And I'll never hurt you again, I swear
So put your

Arms Around me
Your Dinner Lady arms, put your
Arms Around me
Your Dinner Lady arms
I couldn't figure out where your figure had gone
Thought that I could live without you honey
I was so wrong, put your
Arms around me
Your Dinner Lady arms

Forgive and forget I caused you some pain
Find it in your heart to start again

I know I'll never be your Mr. Right
But I'm happy to be your Mr. That'll Do For Tonight
And I'll never let you out of my sight


Fan mitt pekfinger är cp. Tror jag klippte nageln för kort eller nåt för det känns helt skumt varje gång jag trycker på nån tangent med fingret. Äh, nu ska jag sova. Ska drömma mig till whiskey river. I'll drown and die a happy man. Payre is the shit. Huh!!

The Darkness - Dinner Lady Arms
Vexer - Whiskey River



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback