Kinamat, band camp, hultsfred och iPod nano. FFS!!!

Damn, kinamat is the shit! Tröck just i mig alla rester som blev kvar från tidigare idag då vi beställde kinamat. Var inte så hungrig då så käkade bara halva min portion och sen tog jag med resten + de andras rester hit till station och käkade alltså allt nyss. Det gick ner jävligt lätt. Nu slipper jag säkert vakna av att jag är hungrig som en sån där mördargris från snatch.

Hade tandläkare idag också och det tog ju ca 30 sek som vanligt. Värdelöst. Nåja, jag har iaf prima tänder enligt tandläkaren så jag ska inte klaga. Har faktiskt inte haft ett enda hål i hela mitt liv, höhö. Ännu att man käkat godis dag ut och dag in när man var liten. Gnällde alltid efter pengar från farsan så man kunde springa till ICA Jouren, som det hette på den gamla goda tiden, och köpa godis tillsammans med Jouni eller Macke eller nån. Saknar de dagarna, livet var så lätt då. Man behövde inte oroa sig för nåt. Man bara sprang runt, käkade godis, spelade tv-spel och var glad. I could use som weed, man.


American Pie: Band Camp

Kollade förresten en jävligt bra film tidigare idag, "American Pie: Band camp". Den var ganska rolig. Fick en hel del sköna skratt, sen var en Breaking Benjamin-låt med i soundtracket också: "Forget it". No big deal, men det var roligt att höra ändå. Filmen får fyra M (...som i Mikael), av fem möjliga, alltså: MMMM. Ska börja betygsätta alla filmer jag kollar, för alla varelsers välbefinnande. Visst är jag snäll?

På tal om att vara snäll. Kollade hultsfreds hemsida idag för att checka om några band blivit presenterade ännu. Inga band hade blivit presenterade, men jag såg dock att man kan få första biljetten till hultsfred i julklapp om man skriver till "tomten" hur snäll man har varit. Roligaste svaret vinner. Skulle ju inte vara helt fel med lite free tickets? Jag som är så snäll. For real. Vet inte ens om det blir hultsfred ännu men om det blir lika bra band som det var i år så hell yeah. Jag skulle döda för att få se System of a down. Inte så stor chans att de kommer två år i rad men det kommer säkert nåt annat bra.

Justja, jag beställde min IPOD NANO idag. Dock bara 2gb för 4gb var slut typ överallt, iaf på de billigaste ställena och det var bara där jag kollade. Årets julklapp eller årets julklapp? Hur som helst så fick jag beställa en 2gb från applestore. Men vafan, att gå från 256mb (som jag har nu) till 2000mb lär ju bli jävligt nice. Oh, jag tog den svarta modellen, något fin den såg ut. Jag ska vänta på dig kära iPod!! Just nu ligger du säkert i en liten låda i en stor, mörk lagerlokal nånstans där nere i södra sverige, men snart kommer du hem till mig och då jävlar... you and me against the world!!! Vi kommer att vara tillsammans 24/7. Nothing, and with nothing I mean NOTHING, will be able to tear us apart. For real. Most likely.

Nej, nu sova. Oyasumi nasai losers :)

The Who - I need you
Johnny Cash - One


Kommentarer
Postat av: Anonym

weed? vad vet du om sånt?

2005-12-16 @ 14:19:10
Postat av: Mike

En hel del faktiskt, fast jag har inte testat. Jag menade att man kanske skulle röka på lite så att alla bekymmer försvinner, sen glider man bara runt och är glad. Själv då? Vad vet du om sånt?

Postat av: heidi

ett litet tips bara, köpt nånslags fodral till nanon. dom blir repiga fort som fasen.

2005-12-16 @ 20:11:36
Postat av: Mikael

Jo, jag har läst att de är ganska repvänliga. Det ska finnas att köpa någon slags plastfilm som man kan klistra på; typ samma som man använder till rotorblad på helikoptrar. Livstidsgaranti. Det lät ganska bra, tror jag ska fixa nåt sånt :)

2005-12-16 @ 23:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback