It's a draw!!

Såja, imorn (eller egentligen idag) är det alltså julafton. Det känns väl ungefär som vilken dag som helst. Jag vet inte varför, men så är det. Sad but true. Or is it? Allting är ju ändå baserat på kristendom, Jesus födelse whatsoever. Bullcrap säger jag bara. Jag har dock inget emot julklappar, spendera lite quality time med nära och kära samt ha allmänt trevligt. Det är vad julafton är för mig. Skulle inte kunna bry mig mindre om den "religiösa" sidan av högtiderna.

Jag var och handlade julklappar idag till mamma och syster. Jag borde få ett pris för att jag var så duktig på att slå in grejerna. Riktiga konstverk blev det måste jag säga. Sen har jag väl inte hunnit göra så mycket mer idag. Jobbade kvällen and now I'm pretty much here. Måste jobba några timmar på dagen imorn också. Har knappast nåt emot det för jag får dubbelt betalt. Lite nice det.

Idag fyllde btw Pappa 51 år. Grattis till honom. Ganska king att vara 51, INTE vara flintskallig och så har han nästan inte ett enda grått hårstrå ännu. Hoppas jag har hans hårgener. Den dagen jag börjar få håravfall så blir det "Megadeth - A tout le monde", "Sentenced - The luxury of a grave" för att sedan avslutas med "Sentenced - Excuse me while I kill myself" följt av en shotgun som blåser ut min hjärna över hela väggen alá Kurt Cobain. Tur för mig att vi inte har håravfall i släkten, varken på mammas eller på pappas sida. Phew, säger jag bara. BTW, varför är det bara män som ska behöva lida av ärftligt håravfall? Varför inte kvinnor? Now that's what I call discrimination. Men eftersom kvinnorna måste föda barn och kämpa med sin mens och PMS så kan vi väl säga att vi är kvitt. "It's a draw!!" som the black knight skulle säga.


"It's a draw!!"

Man kanske borde börja röra sig mot sängen så man orkar upp och jobba sen imorn. Jes, så får det bli. Jag önskar alla fredliga varelser i hela universum en riktigt jävla uber god jul.

Over and out.

Dio - Don't talk to strangers
Breaking Benjamin - Skin
Hanoi Rocks - A day late, a dollar short



Kommentarer
Postat av: The black knight always triumph.

Att du ens vågar jämföra mens och pms med håravfall!!
"I do you for that" hehe, skulle bara meddela att jag kollade The holy grail nu på julaftonsmorgonen. Och Black Night och The nights who says NI var bäst! Ingenting klår lite Monty! Merry christmas!:)

2005-12-24 @ 12:55:11
Postat av: Sir Lancelot the brave

Haha, jag vet. Jag kände mig modig då ;) Ooh, Monty-boxen, respect! Jag måste också kolla Holy Grail här nån dag, det var ett tag sen man såg den. Shame on me. Monty is the shit. Merry christmas to you too!! :)

Postat av: Sir Robin.

haha, jävligt modig! jaaa, aningen bra den är. Och tonvis med extramaterial. Jag har fått "Ni ni ni ni ni" på hjärnan, Monty är farligt man blir aningen hjärntvättad!:)

2005-12-25 @ 11:09:38
Postat av: Sir Bedevere

Haha, Sir Robin the Not-Quite-So-Brave-as-Sir Launcelot :) Joo, de flesta scenerna är för evigt inristade i min hjärna. Det måste fan vara omöjligt att ta sig igenom Holy Grail utan att nåt fastnar ;) Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm!!

2005-12-25 @ 18:48:17
URL: http://mikeweb.bizhat.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback