Eyes love you

Tänkte skriva bloggen för en halvtimme sen egentligen, men Chrille skickade en sida till mig (http://www.daven.se/onlinespel/alfabetet/) där man ska skriva alfapetet så snabbt som möjligt. Något beroendeframkallande. Fast jag blev ganska jävla krutig tillslut; skrev hela alfapetet på 3.53s som snabbast, sen lade jag ner. Känns som att jag skriver värsta snabbt hela tiden nu. Sjukt.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller ja, nog har det väl hänt lite iaf. Jag har varit och käkat julmiddag med statoilfolket och efter det har jag varit här på station med det andra folket och kollat på tomterock; en massa band som spelar. Missade dock No Armor pga. julmiddagen, det var småsynd. Jarno och Janne skulle ut på krogen sen senare efter julmiddagen, men jag dissade för att hänga här på station. Vettefan om det var värt, men jag kände mig inte så sugen på alkohol då ändå, och jag hade ändå säkert bränt en femhundring. Ska fan spara pengar nu. Nope, nästa gång det blir krog blir det nog stadt här om en vecka typ.

Jeees, det är inte alls länge tills Macke kommer upp nu. Det är väl egentligen det enda jag ser fram emot nu närmaste tiden. Det och min iPod. Jag fick se kusinen Antte idag också, första gången på ett bra tag. Han såg väl ut som han alltid sett ut, mer eller mindre.

Fixade till lite bland mina bildmappar nyss. Här är en bild från ett par veckor sen kanske. Ska föreställa mig, tyckte det blev ganska coolt med sölig shutterspeed.

21030-8
Mike freezin' his ass off.

Nu ska jag sova. Ha det nice folks.

HIDE - Eyes love you
The Darkness - Dinner Lady Arms
Breaking Benjamin - Skin
Dismember - As I pull the trigger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback