Drumstick spinology

Fan vad svårt det ska vara att snurra på en jävla trumpinne alltså. Det finns vissa grejer som man bara måste kunna om man ska vara metal, och en av de grejerna är att snurra trumpinne. Ni vet som Tommy Lee typ. Nicke, Chrille, Macke kan snurra hur bra som helst. Jag kan däremot inte. Det här är illa mina damer och herrar. Jag forskade lite i ämnet och upptäckte att det finns hela 15, just det FEMTON, olika sätt att snurra en jävla trumpinne på. That's wicked. Hittade en sida som beskrev hur man kan göra, någorlunda. Det är inte som Nicke, Chrille eller Macke snurrar. Det här är mer metal. Respect. Men fan så svårt.

Läs
HÄR. Och när ni ändå håller på så kolla DET HÄR filmklippet också. Killen som snurrar har skrivit en bok och gjort en film på 57 min, enbart om trumpinnesnurr. Sjukt. Han ser dock inte lika metal ut som Tommy Lee när han snurrar trumpinne.


Tommy Lee. Min trummisförebild. haha.

Det där blir bra material till min bok som jag ska skriva när jag känner för det. Några arbetstitlar är "människans guide till metal", "metal for dummies", "THIS is Metal" eller bara nåt enkelt, men ack så vackert; "Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal". Jag tror det kommer bli en hit. Da Vinci-koden kan slänga sig i väggen, och sen när min bok sålt några miljoner och jag bor i playboy mansion så ska det spelas in en film, baserad på min bok såklart. Aah, sjukt fina visioner man har. Det här kommer bli riktigt bra ska ni se. Vänta bara några år. For real.

För alla mina trogna läsare ska jag berätta vad som hänt idag: inget. Men om vi ska go into details så har jag varit duktig och kämpat mig upp redan till 8 och har sen jobbat typ hela dagen, 9-18. Tror jag somnade i en sekund när jag stod där. Respect, jag vet. Sen har jag varit på stations julbord och snyltat gratis käk. Det var jävligt gott. Jag prickade ganska exakt när jag stod där och plockade; skulle jag tagit en potatisskiva till av potatisgratängen så hade jag exploderat. Tänk att bara explodera helt utan förvarning när man sitter och äter så där tillsammans. Imagine, roliga bilder jag fick i huvet. Min humor är sjuk. Hur som helst så blev jag jävligt mätt, men man ska ju passa på när det bjuds på gratis mat. Ännu julmat. HELL YEAH. Jag ska fråga Marta om jag kan få allt som blev över så kan jag leva på julmat tills sommaren. Eller inte. Nej fyfan, något less man skulle vara. Eller iofs, har ju inte såå stor variation i min kost nu heller, typ det som går lättast att laga. Och julmat är ju som hundra olika grejer. Det kanske skulle funka. Nångång i livet måste jag ta reda på hur länge jag kan leva på bara julmat. Ojoj, vad jag är filosofisk ikväll. Jag känner lukten av ett nobelpris.

Sen har jag inte gjort så mycket; spelat trummor och suttit här typ. Nu blev jag hungrig igen också, julmaten räckte bara typ 6 timmar after all. Spela trummor kanske är mer energikrävande än vad det känns?

Jag kollade lite O.C. också, och jag måste fan bara säga att HOLY SHIT. Luke var ju fan grym på gura, haha. Inte lite inlevelse killen hade när han sjöng också. Respect. Han förtjänar en applåd. Kom igen nu, kolla avsnittet och ge honom en applåd! "The third wheel", avsnitt 15 säsong 1.

Nu ska jag ta mig lite käk och sen sussa. Have fun ffs!!

Apocalyptica - Farewell
Johnny Cash - One
Charon - Failed


Kommentarer
Postat av: Black Knight

har du sett Monty Python sketchen då tjockisen exploderar när dom serverar han mer mat hela tiden?

2005-12-21 @ 12:55:38
Postat av: Mikael

Nope, tror inte det. Kommer iaf inte ihåg :)

Postat av: DiskY

Kan du länka sidan med dom olika snurrsätten? :)

2006-01-28 @ 14:04:20
Postat av: Mikael

Jag läste bara att det var 15 sätt som beskrevs i boken som finns att köpa på http://www.drstix.com/. Vet tyvärr inte om man kan hitta beskrivningar till alla på nätet :)

2006-01-28 @ 14:18:28
URL: http://mikeweb.bizhat.com
Postat av: amanda

finns det något bra klipp du vet man kan se på youtube?

2008-04-01 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback