Bad ass guitar playing motherfucker

Jes, idag kom mina skivor som jag köpta på helgon, System of a down - steal this album, och Nirvana - best of. Småfint, mitt feta cd-ställ börjar se fullt ut nu. Var hem till marielund och käkade tidigare idag, första gången på typ en vecka. Föräldrarna har varit utomlands så man har fått fixa käket själv. De hade köpt en massa godis och sen en deo till mig. Jag får alltid samma. Har en fin rad av deoflaskor i badrumsskåpet nu. Tycker de att jag stinker eller nåt?

Jag har käkat så mycket gott och blandat och toblerone nu så det känns som att jag ska spy eller nåt. Nåja, jag käkar nästan aldrig godis nuförtiden så ibland måste man unna sig lite. Bastade också idag, det var jävligt skönt. När man flyttade hemifrån så har det inte blivit så mycket bastu. Det är jävligt fint att basta med en kall öl. As a matter of fact så smakar öl fan i mig bäst i bastun.

Efter allt bastande så fastnade jag framför tv:n, som vanligt. Jag kollade "Exit wounds" med världens kanske mest bad ass actionskådis (?), Steven Seagal. Damn, måste köpa lite Seagal-filmer också. Riktig jävla amerikansk action. Jag googlade efter lite bilder på honom så konstaterade jag snabbt att han är aktiv musiker också. Något coolt att världens mest bad ass-skådis spelar gura också. He knows his shit, man. Jag ska bli som Steven Seagal när jag blir stor!!


Bad ass.

Jag har inte hunnit bränna ner all skit som skulle brännas ner idag (och nej jag är inte pyroman, jag snackar dvd), men tänkte att jag ska bränna lite nu, bättre sent än aldrig. Är ändå ledig imorn och jag är inte det minsta trött, har inte ens varit vaken 12h ännu. Jag måste börja virda dygnet åt rätt håll nu snart, för annars är det snart helt upp och ner.

Tog förresten lite bilder idag till ett "foto i timmen"-grejen. Ska föra över på datorn imorn och sen kanske jag gör en ny bildkategori på hemsidan där jag har ett "foto i timmen"-bilder. Ska fixa om hela foto-sidan på hemsidan hur som helst. Ser förjävligt ut nu.

Station ser förresten jävligt fint ut på vintern med all snö och alla lampor som lyser upp så där lagomt mysigt. Ska ta lite bilder med stativ nu för när man tar med sölig shutter-speed utan stativ så blir det automatiskt inte så fint. Fast ibland kan det bli riktiga konstverk, då är det sweet!

Nope, nu ska jag fire it up. LATER!!

Johnny Cash - I won't back down
Black Label Society - Fire it up
Black Label Society - Say what you will
Blind Guardian - Bright Eyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback